Praha – Reklamní prezentace České republiky v newyorském metru oslovila na konci loňského roku celkem deset milionů pasažérů. Česká republika se těší na nárůst počtu amerických turistů. Kromě stanice newyorského metra na 5. avenue a 53. ulici se Česko prezentovalo ve vlacích napříč 27 linkami metra.
Jde o marketingovou spolupráci projektu TouchPoint, iniciovaného Letištěm Praha. “Tato platforma si klade za cíl oslovit co nejvyšší počet potenciálních návštěvníků na bonitních trzích, které mají s Prahou přímé letecké spojení,” uvedla ministryně Dostálová.
Do New Yorku má Praha přímé letecké spoje zajišťované aerolinkami Delta Airlines a United Airlines, a také spojení z nedaleké Philadelphie, kam létají American Airlines.
Kampaň je postavena na sdělení, že to nejlepší návštěvníci uvidí až v momentě, kdy Prahu a Středočeský kraj zažijí na vlastní kůži. Na více než deseti vizuálech z ikonických míst ČR jsou části fotografie záměrně nerozeznatelné a doplněné pouze krátkým motivačním textem vybízejícím nejen k prohlížení fotografií, ale především k návštěvě destinace.
Českou republiku navštíví každoročně přes půl milionu turistů ze Spojených států, což je řadí na páté místo na žebříčku zahraničních turistů. Patří k velmi kvalitní klientele, která si ráda dopřeje pohodlí hotelů nejvyšší kategorie. Nakupují cestovatelské balíčky a nešetří spropitným. V ČR je kromě Prahy lákají UNESCO památky a historie, kulinářské zážitky, české pivo, ale i české umění, design a klasická hudba,” dodala ředitelka Institutu turismu Markéta Vogelová.